Avatar billede mauricetillman Nybegynder
25. marts 2011 - 09:48 Der er 6 kommentarer

Oprettelse af website

Er det muligt at lave et website - med personlig login funktion og mulighed for at besøgende kan skrive på sitet - uden at man skal kende til html-koder og deslige? Kan man bygge videre på et almindeligt gratis website?
Avatar billede Skillzmize Nybegynder
25. marts 2011 - 09:55 #1
Der findes forskellige slags gratis forums. http://www.forumotion.com/ har selv brugt denne. Her kan man oprette brugere, og man kan oprette indlæg osv.
Avatar billede michael_stim Ekspert
25. marts 2011 - 11:37 #2
Wordpress er rimeligt enkelt.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
25. marts 2011 - 14:53 #3
Hvis du ellers kan affinde dig med de begrænsninger, der altid er på "færdige" hjemmesider som fx www.123hjemmeside.dk og dem, du kan se her http://www.google.dk/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=gratis+hjemmeside, er der masser af muligheder...

Søg - og du skal finde ;-)
Avatar billede peterkopi Nybegynder
25. marts 2011 - 14:55 #4
Fejl med en gentagelse af 123hjemmeside - sorry!
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
02. april 2011 - 14:51 #5
Hvis det skal være noget lignende 123hjemmeside, så vil jeg anbefale dig at prøve bricksite.dk. Det er simpelt, og der er nogle ok designs at vælge imellem.

Dog er Wordpress som allerede nævnt en bedre løsning, men det er også en anelse mere tidskrævende.
Avatar billede MartinAlb Nybegynder
12. april 2011 - 00:57 #6
Sæt en uges tid af til at lære Wordpress, så er du godt kørende!