Avatar billede iJonas Nybegynder
14. maj 2011 - 12:15 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Redigere indlæg?

Hej Experter.

Jeg har tænkt på... Er det ikke ret tåbeligt at man ikke kan redigere sine indlæg?
Sidder tit på min iPad og laver stavefejl men når jeg klikker send kan jeg ikke redigere det...

En idé?
14. maj 2011 - 12:25 #1
Forslaget er bragt op foer og stoettet fra adskillige medlemmer, blandt andre mig, men ingenting skete.  En ting du vil opdage om dette ellers udemaerkede forum er at der ikke er meget respons fra admin side.
Avatar billede store-morten Ekspert
14. maj 2011 - 12:40 #2
Jeg skriver indlæg, trykker på "Se preview"
Læser igen, og retter til, ser om der er kommet andre "Inlæg"
Trykker der efter "Opret"
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. maj 2011 - 18:32 #3
Selve spørgsmålet: Ok til redigering.
Kommentar/svar: Nej til redigering. Man må stå ved det man skriver, eller gennemlæse inden man trykke Opret.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
15. maj 2011 - 03:40 #4
Jeg støtter også muligheden for at kunne redigere sine indlæg.
Avatar billede repox Seniormester
16. maj 2011 - 12:26 #5
Muligheden for at redigere sine indlæg bør komme med en versionslog af sin kommentar, så man kan se hvad det er der er rettet. Umiddelbart ser jeg ingen problemer i at man kan rette sine kommentarer/svar, men hvis det er uden historik, så er funktionalitet ikke til gavn for andre end dem som gerne vil skjule et eller andet.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
16. maj 2011 - 15:07 #6
#5 Den med at rette sine kommentare er måske ikke helt så god, da nogle folk kan finde på at rette/slette sine indlæg på en måde som gør at resten af tråden slet ikke giver mening.

Men hvis der derimod er tale om at rette mindre stave/tastefejl, eller hvis man skal indsætte et link eller den slags småting, så er sådan en funktion rigtig god.
Avatar billede repox Seniormester
16. maj 2011 - 15:16 #7
#6
Der vil altid være misbrug - derfor er funktionaliteten afhængig af en versionshistorik.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. maj 2011 - 20:42 #8
#5 giver mening.
Hvis ikke der også er tale om en versionslog, så må man stå ved det man skriver.
21. maj 2011 - 13:36 #9
IJonas, du fik et antal synspunkter paa bordet (men jeg tror ikke der sker nogen aendring, aendringer gaar ikke saa staerkt paa Eksperten).  Spoergsmaalet er nu en uge gammel.  For at hjaelpe med at faa det lukket opretter jeg dette som svar - (der alligevel ingen points involveret.)
Avatar billede iJonas Nybegynder
23. maj 2011 - 21:28 #10
Grunden til jeg ikke har været på er fordi jeg er på ferie... Tråden er nu "svaret"