Avatar billede niels95 Nybegynder
26. juni 2011 - 19:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Umbraco på dansk

Nogen der ved om man kan hente en dansk version af Umbraco og hvorhenne?

På forhånd tak:)

Mvh
Niels
Avatar billede jano59 Nybegynder
26. juni 2011 - 20:25 #1
Avatar billede keysersoze Guru
26. juni 2011 - 22:39 #2
haha - det er da nok det sørgeligste svar jeg nogensinde har set her på Eksperten :) Umbraco er et CMS.
Avatar billede niels95 Nybegynder
26. juni 2011 - 22:49 #3
Ja nemlig. Men nogen der ved om man kan hente Umbraco (CMS-system) i dansk version og hvorhenne på nettet?
Avatar billede keysersoze Guru
26. juni 2011 - 23:37 #4
Der burde allerede være dansk med som standard - du skal bare ændre det for den enkelte bruger.
Avatar billede jano59 Nybegynder
27. juni 2011 - 10:16 #5
Svaret er da helt gyldigt, jeg er dog ikke helt sikker på at sættet er produceret i DK...

Men OK nu befinder vi os jo i Internet>>generelt så jeg tænkte han har da lagt det spørgsmål helt forkert sted, men et svar skulle han da havde

;)
Avatar billede foodear Praktikant
27. juni 2011 - 11:04 #6
Jano det hedder Unbraco når det er (hånd)værktøj og Umbraco når det er et CMS system, bare lige for at få det på plads ....
Avatar billede niels95 Nybegynder
17. februar 2012 - 15:09 #7
svar