Avatar billede tcp Nybegynder
26. juni 2011 - 20:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at finde design på nettet ?

Hej eksperten!

Jeg sider og skal bruge et design hvor der indgår dørk plader!  Har siddet og kigget 900 design igennem og stadig ikke fundet noget. om det er til  WP eller om det er rent css betyder ikke noget og behøver ikke være gratis. ¨
Skal enlige bare bruge et link til et design?

Nogen der kan hjælpe =?

MVH.
Avatar billede claes57 Ekspert
26. juni 2011 - 21:36 #1
og du er i gang med at designe en telefonbog?
Lidt mere beskrivelse af, hvad du vil og har ønskes - er det fx til wordpress/joomla eller bygger du selv?
Avatar billede tcp Nybegynder
26. juni 2011 - 22:04 #2
Det er helt lige meget hvad det er bare et design hvor der indgår dørkplader....

Ellers må jeg ud og finde en designer

http://www.google.dk/search?q=d%C3%B8rkplader&hl=da&biw=1069&bih=808&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=gZAHTsnZD8frsgbP-tjRDA&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CB0Q_AUoAQ
Avatar billede Himbear Nybegynder
26. juni 2011 - 22:36 #3
Manden har ret i, at det vil være rart at vide lidt mere. Hvis du leder efter en baggrund kunne noget som dette måske bruges ...

http://eu.fotolia.com/id/17949044
Avatar billede tcp Nybegynder
26. juni 2011 - 23:12 #4
Skal bare lave en hurtig side, hvor dørkplader indgår som en del af designet på siden, så derfor er jeg på jagt efter et template hvor dørkplader indgår i designet..

syntes jeg har set så mange rundt på nettet men nu kan jeg ingen finde...
Avatar billede claes57 Ekspert
27. juni 2011 - 10:49 #5
tag en hvilken som helst template, og ret i css, så fx knapper og indlæg-header (de mørkegrå her på siden) har dørkplader som baggrund.
Avatar billede krischjo Nybegynder
25. juli 2011 - 14:35 #6
Hvad er dørkplader?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. juli 2011 - 17:23 #7
oprindeligt gulv på et skib (dørk)
Avatar billede tcp Nybegynder
10. august 2011 - 08:43 #8
nå fandt det aldrig, lukker