Avatar billede ruffe66 Nybegynder
01. juli 2011 - 20:05 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke åbne overordnet bibliotek på skrivebordet. Windows 7

Hej
Jeg har et overordnet bibliotek med underbiblioteker indeni. Jeg kan godt åbne det overordnede ved at dobbeltklikke, men når jeg så efterfølgende dobbeltklikker på et af de underbiblioteker der kommer frem, kommer følgende meddelelse: DENNE FIL HAR IKKE ET TILKNYTTET PROGRAM, DER KAN UDFØRE HANDLINGEN. INSTALLER ET PROGRAM, ELLER HVIS ET PROGRAM ALLEREDE ER INSTALLERET, SKAL DU OPRETTE EN TILKNYTNING I STANDARTPROGRAMMER I KONTROLPANEL.

Er der nogen der kan komme med forslag til en løsning.
På forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2011 - 21:00 #1
Så er det ikke mapper du kan se, men filer.
- højreklik > egenskaber - hvad siger den om dem ?
Avatar billede ruffe66 Nybegynder
02. juli 2011 - 22:29 #2
TOM
Du får de 150 p, såfremt du skriver din kommentar som svar. Problemet er nemlig løst.
Avatar billede Slettet bruger
02. juli 2011 - 22:54 #3
ææægselænt : )