Avatar billede kavatos Nybegynder
14. juli 2011 - 16:21 Der er 6 kommentarer

jeg har et mega problem med nettet

hej jeg har et problem : det er at jeg kan ikke hente opdateringer eller downloade til min stationær men ander i huset kan godt downloade de samme ting og smide dem over til mig via nettet og den kan heller ikke få mere end 2 streger forbindelse selv om at den kun er 5m fra ruteren og hvis jeg tager min bærbar og går ca 15m meter væk har den stadig 5 streger
min stationær er en gamer pc fra i vinters og min bærbar er snart 3 år gammel men den virker beder jeg ved ikke hvorfor men problemet er kommet efter at vi har fået fibernet 35/35 og før havde vi en 2/2 forbindelse gennem telefonen
P.s. køre WIFI
14. juli 2011 - 17:22 #1
Velkommen til E. ...

Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Er det sket 'pludseligt' ?

---

Lidt bedre forklaring - så vi andre udenforstående forstår hvad du mener...
......... => De manglende tegn i din tekst?
Avatar billede egmose Novice
14. juli 2011 - 17:49 #2
Kan du se mange andre trådløse frobindelse fra naboer etc? Så skal du muligvis tjekke hvilken kanal dit trådløse kører på.

Men som larry skriver: Du er nødt til og uddybe?
Avatar billede kavatos Nybegynder
14. juli 2011 - 18:51 #3
jeg køre win7 home lovlig
jeg ved at vores fibernet er en privat forbindelse og at det er det forkerte der er blevet sat op da vi har bestilt en  ervervs forbindelse så det ender med at vi skal have kabel i min pc
jeg er ikke så godt til det med at uddybe da jeg ikke er den der har mest forstand på emnet men afligvel er rimelig god til computere

og Egmose jeg bor på landet men jeg er den eneste af os 8 der bor her der har dette problem det er der for at jeg er forviret.
Avatar billede kavatos Nybegynder
14. juli 2011 - 18:53 #4
ok ja det er noget der er sket her for nygeligt. karise_larry
Avatar billede egmose Novice
14. juli 2011 - 19:59 #5
Ja, men kan du "se" nogen af de andres net? Altså hvis du kunne koden, ville du så kunne koble dig på deres???
Avatar billede kavatos Nybegynder
14. juli 2011 - 21:20 #6
ja på min bærbar men ikke på min stationær