Avatar billede kogt Nybegynder
22. juli 2011 - 19:24 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

mobil sider

Min mobil bliver pt registreret af hjemmeside som en mobil og redirekter mig til en mobilside som (m.bt.dk) men jeg vil have at den bare skal gå direkte ind på (bt.dk) og ikke blive omdirigeret til en anden side
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
22. juli 2011 - 19:31 #1
Hej.

Nu ved jeg ikke lige hvilken mobil du har men du kan jo prøve at skifte browser..

Eks. opera..

Link
http://www.opera.com/download/
Avatar billede claes57 Ekspert
22. juli 2011 - 20:06 #2
bt har nok testet på din skærmstørrelse, og sender dig til den (synes de) optimale side. Det vil de nok gøre uanset hvilken browser, du har - men prøv at gå ind med telefonen på bredformat...
Avatar billede chalde Seniormester
22. juli 2011 - 20:08 #3
Mange mobilbrowsere videregiver information om at det er en mobiltelefon. I de fleste kan det slåes fra i indstillingerne for browseren.
Avatar billede mjdigital Nybegynder
22. juli 2011 - 22:25 #4
Alt efter hvilke telefon du har skal du ændre User agent på den :)

Android
http://lifehacker.com/5547037/change-the-user-agent-on-an-android-phone

Hvis du f.eks. er på en iphone gå ind på

http://anonymouse.org/anonwww.html <-- og surf "gennem" den :) så ved siden ikke hvor du er fra, eller hvilke type browser du kommer fra.
Avatar billede kogt Nybegynder
06. september 2011 - 11:38 #5
kom med nogle svar og tak for hjælpen
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
11. september 2011 - 05:32 #6
*-*
Avatar billede mjdigital Nybegynder
12. september 2011 - 10:53 #7
Svar fra mig :)