Avatar billede lhchjo Nybegynder
27. juli 2011 - 22:51 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Fejlsikrettilstand

Jeg har forsøgt at koble min trådløs computer på et trådløst netværk i udlandet. Jeg kom også igang og var på ca 5 min så lukkede den ned og har siden stået i fejlsikrettilstand, og jeg kan intet gøre. Jeg har forsøgt at det com foreslår i "hjælp" med intet er lykkes. Hvad gør jeg?
28. juli 2011 - 09:47 #1
Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Såååå - lidt mere info ???

--

Men du vender nok ikke tilbage alligevel; det har du slet ikke gjort endnu i tidligere spørgsmål ???
www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/lhchjo
Avatar billede lhchjo Nybegynder
28. juli 2011 - 10:08 #2
Det er XP 2002 på forhånd tak
28. juli 2011 - 10:17 #3
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
28. juli 2011 - 10:18 #4
Dvs. du kan på ingen måde få den til at opstarte i "Normal" opstart ?
Selv UDEN noget som helst netværk på ?

Hvad sker der da / eller IKKE sker ?
Avatar billede lhchjo Nybegynder
28. juli 2011 - 11:16 #5
Ok skal jeg så svare sådan her?

Undskyld det var min datters bærbar den kører Windows 7 starter.

Når jeg opstarter den normalt står der fejlsikret tilstand i alle 4 hjørner og der er intet at gøre.
28. juli 2011 - 11:47 #6
... går den DIREKTE til "Fejlsikker tilstand" UDEN at 'spørge' først med em form for menu ?
Avatar billede lhchjo Nybegynder
28. juli 2011 - 16:02 #7
Ja den starter op med fejlsikring i alle 4 hjørner på skrive bordet
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2011 - 16:58 #8
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2011 - 17:00 #9
Ups, sorry, så lige nu at det er XP.

Lav en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod........
Avatar billede lhchjo Nybegynder
28. juli 2011 - 17:07 #10
hej
Alt det har jeg rodet rundt i og intet lykkes. Nu har jeg fundet noget på nettet med at gå ind i kør - og msconfir osv det ser ud til måske at lykkes
28. juli 2011 - 17:26 #11
PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede lhchjo Nybegynder
11. august 2011 - 08:55 #12
Tak for hjælpen
Avatar billede vejmand Juniormester
11. august 2011 - 11:03 #13
Velbekomme, var der noget af det vi skrev du kunne bruge?
Ellers accepterer du bare dit eget svar, så spørgsmålet bliver lukket........