Avatar billede krischjo Nybegynder
28. juli 2011 - 19:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Feedback: Design

www.schjoennemann.dk

Ville gerne have noget feedback på designet, synes det er utroligt kedeligt. Hvad kan jeg gøre for at peppe det lidt op?
Avatar billede TumseMM Nybegynder
29. juli 2011 - 18:53 #1
Flere farver! :)
Avatar billede krischjo Nybegynder
29. juli 2011 - 23:50 #2
Synes hurtigt det ser for voldsomt ud. Synes ikke et site f.eks. som eksperten.dk har særlig mange farver heller?
Avatar billede ChristianRLarsen Nybegynder
30. juli 2011 - 00:11 #3
Hej Krischjo

Jeg giver dig fuldstændig ret for mange farver som overhovedet ikke passer sammen ser for voldsomt ud.

Dit website er meget firkantet, det ville hjælpe hvis du kunne lave nogle detaljer som er med til at løfte websitet design mæssigt. Nogle flotte billeder til over menuerne ville også pynte istedet for en ens farved menu baggrund.

MVH Christian R. Larsen.
Avatar billede krischjo Nybegynder
30. juli 2011 - 09:56 #4
Det er selvfølgelig helt rigtigt, men også meget gerne kunne lave nogle flotte billeder til det. Men det duer ikke. :(

Meget firkantet? Mener du så rent geometrisk? Eller synes du at det er fladt at kigge på?
Avatar billede krischjo Nybegynder
04. august 2011 - 00:16 #5
Eksperten er dødt.
Avatar billede PhillipDyhrHobbs Nybegynder
25. oktober 2011 - 13:20 #6
Hello,
Here is the video feedback I made you:
http://www.youtube.com/watch?v=BGUC2I__J24

Best Regards,
Phillip Dyhr Hobbs
CEO of Your Virtual Ninja Ltd.
--------------------------------
Black-Belts at solving your online business problems
http://www.your-virtual-ninja.com

If you think it's expensive to hire a professional to do the job, wait until you hire an amateur.
Red Adair