Avatar billede jetobi Juniormester
16. august 2011 - 23:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

c/c++ hjemmeside spil

Hej eksperter, jeg vil gerne lære at lave hjemmeside spil, har søgt lidt rundt på google, og har fundet ud af det mange programmer hjemmeside spil i c/c++ XAN, men de ting jeg har søgt på google har været meget spredte, og handler ikke om de samme ting. Jeg vil gerne vide om nogen af jer eksperter kender nogen kode links, til tutorials som beskriver hvordan man laver hjemmeside spil. Og om i har nogen programmer til mac som kan bruges.
Tak på forhånd!
Mvh jesper kaae.
Avatar billede arne_v Ekspert
17. august 2011 - 02:01 #1
Spil paa hjemmeside som koeres i browser?

C++ lyder ikke som det rette valg til dette.

Java applet, Flash eller SilverLight lyder mere oplagte.
Avatar billede Rohde87 Nybegynder
17. august 2011 - 11:02 #2
Avatar billede jetobi Juniormester
17. august 2011 - 12:51 #3
Rohde87 den er ikke så god, vil gerne have noget med nogen billeder osv, så man ved hvad man laver og hvordan det skal se ud, når man er færdig?