Avatar billede LukasMendez Nybegynder
18. oktober 2011 - 13:51 Der er 5 kommentarer

Samsung TV skal på Stofanet

Hej, jeg har et Samsung tv som jeg gerne vil have på nettet, det eneste jeg har gjort er at sætte lan-kablet fra routeren til fjernsynet, men da det er stofanet, og man skal logge på hver gang man bruger det, så kan jeg ikke få den til at komme på nettet. Jeg laver en internet test, den finder min MAC-Adresse og sætter X ved de andre.

Er der noget jeg kan gøre?

Mvh Lukas
Avatar billede thegenuine Praktikant
18. oktober 2011 - 14:03 #1
Har du mulighed for at tilslutte pc og tv på samme tid? Hvis ja, hvad sker der, hvis du er logget på nettet med din computer samtidig?
Avatar billede LukasMendez Nybegynder
18. oktober 2011 - 21:40 #2
Har prøvet, men virker ikke :( Har prøvet at intaste informationer manuelt og det eneste mit TV nu siger, er at den skal have en Gateway... Men hvad er det?
Avatar billede cyberspace Nybegynder
19. oktober 2011 - 12:44 #3
hvi du vil undgå at logge på stofa og istedet bruge always on er her vejledning

http://www.bafnet.dk/Alwayson.htm
Avatar billede cyberspace Nybegynder
04. november 2011 - 13:22 #4
når du har internet forbindelse så åbner du en commandoprompt- kør/klik start og i søgefelt  (skriv cmd) og i commandoprompten skrives ipconfig /all så skulle du få ip adresse dns og gateway
Avatar billede dobbel_mango Praktikant
03. januar 2012 - 19:52 #5
Fandt du ud af, hvordan det kunne lade sig gøre? Jeg sidder med præcis samme problem.