Avatar billede Toranaga-Sama Nybegynder
20. oktober 2011 - 13:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dovado router og TDC internet

Hej

Jeg har en Dovado router som jeg bruger til at dele en 3G forbindelse fra TDC. Det har tidligere virket fint men nu virker det ikke mere.

Jeg har testet 3G forbindelsen ved at flytte USB dimsen fra TDC over i en pc, og der har jeg fint fået hul igennem.

Jeg gætter på at det er noget opsætning på Dovado routeren der er problemet.

Nogen der kan hjælpe mig med at få det til at virke igen ?
Avatar billede michael_stim Ekspert
20. oktober 2011 - 13:23 #1
Ring til TDC.
Avatar billede Toranaga-Sama Nybegynder
20. oktober 2011 - 13:28 #2
ha ha ja det kunne jeg prøve, men det er formentlig ikke en TDC 3G router den Dovado, så tvivler lidt på hjælp derfra men jeg prøver da :-)
Avatar billede Toranaga-Sama Nybegynder
20. oktober 2011 - 14:12 #3
Det virker nu kortvarigt så jeg er lidt ude i at det måske bare er så ringe en forbindelse der er her, så den taber den igen.