Avatar billede stevenjensen Praktikant
26. oktober 2011 - 23:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

En billig mobil med følgende krav ..

Hej drenge,

Søger en billig mobil med følgende funktioner/krav:

- Radio+Musikplayer
- Indgang til almindelige høretelefoner/højtaler
- Uden abbonoment
- Kamera gerne 5 megapixel eller mere.
- Med stort hukommelsekort (Plads til musik og videoer/billeder
- Mulighed for atoverføre data

Det er sådan ca. det. Går udfra, at alle mobiler nu til dags har de basale ting som alarm osv. I skal ikke finde et decideret tilbud, men bare et bud på hvilken mobil som har disse funktioner. Den skal helst kunne erhverves billigt, brugt såvel som ny. Billigt = 500 kr. Den må gerne være robust! 200p på spil

Tak på forhånd
Avatar billede teknik Juniormester
27. oktober 2011 - 00:18 #1
Her er en stribe ældre mobiler, som opfylder kravet om 3,5mm jack stik.
http://reviews.cnet.co.uk/mobile-phones/best-music-phones-with-standard-3-5mm-sockets-49299437/
ingen af dem matcher dog dine kameraønsker.
Til gengæld matcher nogle af dem dit ønskede prisniveau,

fx. Nokia 5310 Xpress music, som kan findes til under 500,- på www.dba.dk

mvh :-)
Teknik
Avatar billede teknik Juniormester
27. oktober 2011 - 00:22 #2
Avatar billede kimwright Nybegynder
27. oktober 2011 - 08:33 #3
Htc wildfire S http://www.dba.dk/htc-wildfire-hvid-ikke/id-78453315/

fin lille telefon med mange af de krav du har,dog kun 2 gb hukommelse, men dette kan opgraderes til 32 (:

Mvh. Kim
Avatar billede stevenjensen Praktikant
28. oktober 2011 - 13:00 #4
Teknik, opret svar. Tak for linket
Avatar billede teknik Juniormester
28. oktober 2011 - 14:00 #5
Ok Svar ;-)