Avatar billede duppe Nybegynder
29. oktober 2011 - 17:38 Der er 8 kommentarer

Joomla problem (stort problem)

Hej

Vi er en akvarieforening der har en hjemmeside www.vejleakva.dk - der er sket et eller andet med siden, når man går på den, og ikke er logget på kommer der en masse Viagra tekst
"Il avait pour réseau démocratiques de dire les homme-animal cialis générique pharmacie dans les états ventral. Moreno y el techada alejandro bustillo, precio viagra bogota. Viagra paix, y conquistar que los posesiones se é. La toxiques de ville est pos....." osv osv. Når man logger på siden, forsvinder teksten ?!?

Jeg har googlet rundt, og fundet ud af (måske) at det kan været skabelonen - den har jeg så skiftet - hjalp ingenting, jeg har så opdateret alle moduler (incl. communitybuilder til 1.7) men det har ikke hjulpet.
Andre steder står det at man skal kigge sin index fil igennem - jeg er dog ikke helt klar over hvad jeg skal kigge efter.

Er der nogen der kan hjælpe, er lidt desperat
(har lagt skærmdump på www.vejleakva.dk\viagra.jpg)

(teksten kommer ca 6 ud af 10 gange)
Avatar billede The_Buzz Novice
29. oktober 2011 - 20:45 #1
Har du løst problemet, din viagra.jpg er der ikke mere
Avatar billede duppe Nybegynder
29. oktober 2011 - 21:00 #2
Hej

nej desværre den er der stadig - hmm, kan godt se linket ikke virker - troede jeg kunne ligge det i roden (via extplorer) og så kunne man bare se filen der - har lavet en artikel og lagt billedet der
http://www.vejleakva.dk/index.php/artikler/arrangementer/256-test-viagra

underligt at den ikke er der hver gang man kommer på siden, men kun i perioder ?!?
Avatar billede The_Buzz Novice
29. oktober 2011 - 21:06 #3
LIge gyldigt hvor mange gange jeg reloader siden kommer den ikke frem :(
Avatar billede duppe Nybegynder
29. oktober 2011 - 22:52 #4
det er lidt underligt - det har været der i lidt over 7 dage, og var helt galt idag -da jeg oprettede denne tråd, og tog et screen dump - Underligt
Avatar billede duppe Nybegynder
30. oktober 2011 - 06:46 #5
sært nu er det der igen
Avatar billede duppe Nybegynder
08. november 2011 - 13:52 #6
Har opgraderet joomla til 1.5.24, og opdateret div. moduler bl.a. community builder til 1,7,1

Men nu er der sgisme mere viagra på siden ?!? sært, er noget desperat
Avatar billede duppe Nybegynder
02. april 2012 - 07:14 #7
det driller stadig meget - slet ingen erfaringer med det
Avatar billede duppe Nybegynder
13. april 2012 - 10:26 #8
stadig ingen erfaringer med viagra tekst på joomla ?