Avatar billede ssmadsen Nybegynder
01. november 2011 - 20:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Spørgeskema omkring links og reklamer - Vil være en kæmpe hjælp hvis i vil hjælpe :)

Vi er 2 der er igang med et projekt omkring links og reklamer. Vi har dertil oprettet et lille spørgeskema vi gerne vil have noget respons på, da dette i høj grad vil hjælpe os.

Den tager mellem 2-4min ..

På forhånd tak!!

Søren.
Avatar billede ssmadsen Nybegynder
01. november 2011 - 20:44 #1
Avatar billede Slettet bruger
01. november 2011 - 21:24 #2
Er det nødvendigt at sætte et flueben i "Andet" når man skriver en kommentar?

Kunne kommentarfeltet gøres højere eller blot lave spørgeskemaet breddere end de 454 pixels (ser lidt snævert ud på en 1920x1080 skærm)?

Det kan selvfølgelig være en begrænsning der hvor I har lagt jeres spørgsmål op.

Er der en grund til I har valgt nogle spørgsmål med radioboxes og andre med checkboxes? F.eks. jeres første spørgsmål.

Har svaret på dem, men det tog lidt længere tid end de 2-4 min pga mine kommentarer. :)
Avatar billede ssmadsen Nybegynder
01. november 2011 - 21:28 #3
Vi kan ikke ændre på layoutet desværre. Det show styrer askpeople.dk hvor vi har lavet spørgeskemaet :)

Vi siger i hvert fald tak for, du gad at bruge tiden på det!
Avatar billede ssmadsen Nybegynder
16. november 2011 - 12:29 #4
tak for det.