Avatar billede Stenbideren Juniormester
16. december 2011 - 10:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvordan lukker jeg et spørgsmål?

Jeg kan ikke lukke d tre spørgsmål jeg har haft i op til 170 dage??? I FAQ står der at man skal sende et svar på sit spørgsmål men det hjælper ikke. Kan I som sikkert er ingeniører ikke finde ud af at lave en knap der slutter et spørgsmål?

Med venlig hilsen og tak  fra Stenbideren
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. december 2011 - 10:35 #1
Avatar billede Stenbideren Juniormester
13. maj 2012 - 17:22 #2
Mon det nu er lukket+ mvh  Stenbideren
Avatar billede foodear Praktikant
13. maj 2012 - 18:06 #3
Du skal acceptere dit eget svar (flueben) :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. maj 2012 - 19:00 #4
Avatar billede Stenbideren Juniormester
27. januar 2016 - 10:25 #5
Nu har I flere gange fortalt mig at jeg skal lukke mit spørgsmål,jeg er en meget glad læser af Eksperten og vil gerne lukke spørgsmålet, men det kan ikke la' sig gøre!  Jeg forsøger at rode mig igennem annoncerne på jeres You Tube anvisning, men der er ikke nogen steder hvor der i SVARET står:

accepter Svaret !!!!

Kan I dog Ikke lave en knap som folk mellem 80 og skindød kan trykke på???
I er jo vel alle Ingeniører og ID nørder,så man skulle tro I ku' finde ud af en let løsning.

Glad læser på 82

PS hvad gør man når mellemrumstasten er blevet sløv???