Avatar billede trine_uldall Nybegynder
20. december 2011 - 16:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wordpress - Sprogversionering - forskellige plugins

Hej,
vi har et site, www.bondehuset.com, med sprogversionering.
Kunden vil gerne have en gæstebog, men kun på den danske side. Kan man det?
Det virker som om, at man kun kan have helt ens sider, når man bruger et sprog-plugin, men det kan da ikke være rigtigt?
Hilsen Trine
Avatar billede trine_uldall Nybegynder
11. april 2012 - 11:38 #1
lukker
Avatar billede lauge Nybegynder
05. juni 2012 - 15:20 #2
Ja det kan man godt.

Det kommer al an på hvordan man sprogversionere sin Wordpress. Der er mange måder at gøre det på. Men hvert sprog kan sagtens være 100% uafhængigt af de andre sprog.

Jeg har skrevet et blogindlæg om sprogversionering af Wordpress her: http://www.pixelhuset.dk/wordpress-sprogversionering-mine-erfaringer