Avatar billede bongo Novice
02. januar 2012 - 04:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Gemme alle mine emails

Halløj eksperter.

Jeg bruger Surftown webmail (hvilket på ingen måde kan anbefales), og vil gerne gemme eller eksportere alle mine mails, så jeg kan læse dem senere - også hvis jeg har slettet min Surftown konto.
Hvordan griber jeg det an på den nemmeste måde?
Kan jeg fx gøre det gennem min Live mail?

Tak!

De bedste nytårshilsner

Christian
Avatar billede Slettet bruger
02. januar 2012 - 08:07 #1
for at være sikker sender du dem til din massinger konto

jeg har messinger inde men IKKE deres mail program
d.v.s at hvis min pc går ned skal jeg bare logge mig på i f.eks  i thailand og så ligger mine mails stadig derinde

opret nogle mapper og flyt dem derind - de forsvinder ikke før du sletter dem

m.v.h
Avatar billede edin22 Nybegynder
02. januar 2012 - 11:35 #2
Prøv at tage et kig på dette: http://edinm.dk/back-up-af-e-mails/
- Jeg ved ikke om det kan hjælpe dig, men prøv.
Avatar billede Firezar Nybegynder
02. januar 2012 - 13:47 #3
Du kan jo altid vidersende dem til din nye mail, og hvis du har hotmail/live så kan du oprette en ny mappe og ligge alle dine mails derind.
Avatar billede hardwareguy15 Nybegynder
02. januar 2012 - 17:51 #4
Opret en backup konti, konfigurer herefter din nuværende mail (surftown webamil) til at videre sende alle mails til din backup konti, så ligger de i sikkerhed der.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2012 - 07:47 #5
ja det stod der jo også i det første kommentar

man skal åbenbart bare lægge uopfordrede svar som ikke er forbudt men er ildeset