Avatar billede The_Buzz Novice
19. januar 2012 - 11:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Feedback på min side?

Hejsa

Hvad syntes i om min side http://www.lottostat.dk/

Herunder tænker jeg især på load hastigheden.
- Jeg har brugt lagt tid på at optimere siden i hastighed, og brug en masse af de råd man får rundt omkring. Blandt andet har jeg også cachet resultaterne fra php - hvilket sparer mig en masse forespørgsler i MySQL og PHP, siderne serves som rent html - og billeder, javascript og CSS loades fra en anden server der kører Apache MPM worker. (Jeg har prøvet GWAN serveren, men det kører faktisk i det tilfælde her ikke hurtigere).

Ja siden kører nu på to servere :)

Blandt andre ting, har min søn nævnt at han tidligere syntes at siden var alt for "rød", det vil sige der var rigtig mange røde links rundt omkring der ikke havde meget relevans, men de er nu kommet op i en guldfarvet menu - og burde være relativt nemme at finde hvis man vil bruge dem.

Siden er ændret fra dens oprindelige idé med at give forslag til lottospil, til hovedsageligt at svare på spørgsmål fra brugerne, samt give de nyeste resultater ret hurtig efter udtrækningen.

Derudover har jeg brugt rigelig tid på at optimere siden til søgemaskiner.

Jeg vil meget gerne have alle jeres input og eventuelle forslag :)

På forhånd tak!
Avatar billede The_Buzz Novice
20. januar 2012 - 11:46 #1
Well Well ingen svar - så jeg lukker
Avatar billede mikaelch Novice
22. januar 2012 - 22:08 #2
en video på forsiden om lotto spil

en nyheds blog på siden kunne jeg ikke eller over så jeg det for der er meget på siden
Avatar billede kjeldsted Novice
22. januar 2012 - 22:26 #3
Det var måske lidt hurtigt at give op ;)

Den er i hvert fald ikke ligefrem optimeret til en iPad :o

Og så er der ALT for meget data på forsiden.

Og de videoer dér. Når ikke billedkvaliteten er bedre bør du simpelthen fjerne de der lotookugler. Man har ikke en jordisk chance for at forsøge at få øjenkontakt med dig, hvilket betyder man bare sidder og stirre på de der kugler... Ret frustrerende, hvis du spørger mig.
Avatar billede delvis-begynder Nybegynder
23. januar 2012 - 18:59 #4
Det er godt nok et "masiv" site at se på og finde rundt i,
men det er jo svært at undgå når der er så store mængder
du gerne vil skrive om.

Jeg fandt en fejl, så det er mere derfor mine fingre
snubler rundt på tastaturet.

På siden:
http://www.lottotal-lørdag.dk/2011/02/matematisk-system-m11-330/

var der et Citroén banner som dækkede noget af teksten, første
gang jeg kiggede, men nu da jeg gik tilbage for at hente
den fulde linkadresse, virkede siden anderledes, så enten har
du lige rettet noget eller det er en "periotisk" fejl.

Du har sikkert rettet, men jeg vil nu alligevel sende
denne hilsen til dig, da jeg nu er begyndt at skrive.  ;-)