Avatar billede realone Nybegynder
01. februar 2012 - 10:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Find en opdatering til mig(!)

Hej eksperter,

Jeg køber i dag en billig-billig tablet, Kendo M7, og vil allerede nu have alt på plads til at opdaterede firmwaren. Alle anbefaler den seneste opdatering (v2.0.1 - twk.m7-series.006d-II) fra producentens hjemmeside (http://www.netlogic.se/default.aspx?pg=bf0f8a34-70ea-4f56-b69b-390588494122), men der er et problem: Den seneste opdatering fylder, når jeg downloader den, kun 1,1 kb og er samtidig en ugyldig fil, der ikke kan åbnes af Winrar. Den korrekte fil burde fylde et sted mellem 90-105 mb.

Jeg har nu brugt på den gode side af et par timer på at forsøge at Google mig frem til den rigtige fil (twk.m7-series.006d-II.img, evt. pakket som zip eller rar), men uden held. Omend jeg har fundet et link til Megaupload, er den tjeneste jo som bekendt blevet lukket og derfor ikke brugbar for mig.

Så, kære eksperter: Kan I finde filen til mig? Lad den store jagt begynde!

På forhånd tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
01. februar 2012 - 11:56 #1
hvad med at bruge kontakt på siden, og få filen tilsendt?
Avatar billede realone Nybegynder
01. februar 2012 - 12:45 #2
claes57 >

Det har jeg nu gjort, og de har svaret forbandet hurtigt. Min tiltro til kontaktinformationer er steget en lille smule.

Smid et svar, pointene er dine.
Avatar billede claes57 Ekspert
01. februar 2012 - 15:26 #3
de var sikkert også glade for at få rettet en fejl i deres system.
Avatar billede lucas2000 Novice
05. marts 2012 - 15:22 #4
OT ...

Virker den ellers godt nok ? til prisen ?