Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2012 - 11:36 Der er 5 kommentarer

HJÆLP!! Kan det lade sig gøre?

Jeg har en opgave hvor jeg skal svare på om det kan lade sig gøre, at oprette et website hvor man som bruger kan krydse en række felter af efter interresse felter. Disse afhakkede felter generere så et samlet dokument (pdf, magasin) som brugeren kan læse i.?

Kan dette lade sig gøre og ved nogen hvordan. Det må gerne være et system der koster penge. Kan bare ikke finde frem til LØSNINGEN!

Taaaaak
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2012 - 12:17 #1
JA http://www.astahost.com/info/tfclt-create-pdf-php-create-fly-pdf-web-server.html
så man laver noget php-kode og får det sat op inkl kilder (fx udtræk fra database)
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2012 - 12:22 #2
Sejt. Og så lave interaktive pdf'er?
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2012 - 12:26 #3
Du kender ik til et eksempel vel? Så ku jeg lige se om det er præcis hvad jeg søger?
Tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
01. marts 2012 - 12:38 #4
de skriver jo "Create on-the-fly PDF" så det er afhængig af din phpkode, hvad der kommer med.
det er meningen, at du klipper de enkelte koder ud, og kører på din egen server, så du kan se, hvad de laver, og hvilke stumper, du vil bruge - i gen13.php ligger fx demo på sideovergange.

jeg ved ikke, hvor det kan ses brugt - men prøv selv med at lave et par har de første eksempler i teksten.
Avatar billede jakobdo Ekspert
09. juni 2012 - 17:08 #5
Der findes også fpdf.
Og når du så har en pdf, kunne du jo vise den via sådan en reader som de bruger på: ipaper.dk
http://publikationer.ipaper.dk/iPaper/Magasin/iPaperMagazine03/