Avatar billede nokia3110c Praktikant
05. marts 2012 - 10:36 Der er 2 kommentarer

Hjælp kan ikke logge på hifi4all.dk

Jeg kan ikke logge på Hifi4all med ie 9 jeg for denne meddelse

Afbryd Adgangskode accepteret

Du blev ikke logget ind. Der er opstået et problem med dine cookies-indstillinger.

Tjek, at cookies er slået til i din browser.

Tryk her for at logge ind igen.

jeg har prøvet at tillade alle cookies, slettet alle browser data, kørt en reg database scanning med CCleanner og genstartet, men kan stadig ikke logge på hifi4all.dk med ie 9 med firefox 9 er der ingen problemer men bruger altså meget mere end firefox
Avatar billede Denraskemurer Nybegynder
05. marts 2012 - 11:44 #1
Hent Chrome så kan du. :)
Avatar billede Wally1973 Praktikant
05. marts 2012 - 15:28 #2
Jeg har oplevet noget lignende med IE9, som var forårsaget af at den kørt i beskyttet tilstand.
Prøv at deaktivere dette.