Avatar billede jomcdk Nybegynder
05. marts 2012 - 23:38 Der er 4 kommentarer

Ingen skærm signal, Bærbar

Hej Eksperter!

Jeg var indtil for få dage siden den lykkelige ejer af en Lenovo Thinkpad Edge 15 (0301-7XG)

En aften gik skærmen simpelthen død. Skærmen blev sort, fik nogle vandrette grønne tynde streger flere steder i hele skærmens højde og udsendte et hylende bip...
Jeg sender den til en reparatør der konstaterer at det ikke er skærmen der er død, stikket til det eksterne skærm virker.

Lige her til aften har pillet lidt ved den, og pludselig kommer der en opstart med billede på! Dog med de før nævnte lodrette grønne (og nu også lilla) streger.

Efter at have forsøgt at starte den herefter er der igen ingen signal...

Nogen der har en idé til hvad det kan være?
Avatar billede kimtheman Novice
05. marts 2012 - 23:58 #1
Er du fra Fyn. Er der vist gratis fejlsøgning på pc ved tjdata.dk i Odense.
Avatar billede jomcdk Nybegynder
06. marts 2012 - 00:38 #2
Nej desværre, Aalborg.
Avatar billede noltus Novice
06. marts 2012 - 01:22 #3
lyder som varmeproblem,du skal have renset blæser osv.
Avatar billede Jensen DK Novice
06. marts 2012 - 07:22 #4
Grafik chipen er muligvis kaput.