Avatar billede nielslt Nybegynder
14. marts 2012 - 19:43 Der er 2 kommentarer

Magento ekspert søges!

Hey eksperter!

Er stødt i et problem, prøvede at installere et nyt tema på min magento side og fulgte "opskriften" til punkt og prikke!

Men nu siger den således:

There has been an error processing your request

Exception printing is disabled by default for security reasons.

Error log record number: 884282347521

Håber der er venlig og hjælpsom gut, der har lyst til at hjælpe over skype eller teamviewer!

Skypename: niels-t

Venligst Niels
nielslthomsen@hotmail.com
Avatar billede irminger Praktikant
08. april 2012 - 00:26 #1
Hej Niels

Skyd mig en mail på huskmig@gmail.com - måske kan jeg hjælpe
mvh
irminger
Avatar billede kirkely Nybegynder
18. august 2012 - 13:33 #2
Hejsa.
Jeg driver iværksætter firmaet LabSec sammen med to, vi yder programmerings løsning af hver art. samt SEO.
alle vores programmører er bosat i henholdsvis Indien og Pakistan
ved alle vores ydelser hvor prisen overstiger 5.000 giver vi fri support i 3 måneder
Du er velkommen til at kontakte os på kirkely123@gmail.com
Hilsen
Anders Kirkely
Co-founder
LabSec