Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
03. april 2012 - 16:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

download at indlæg som raw tekst

ville det ikke være muligt, at udvide E som man kunne downloade et indlæg som raw tekst dvs før den bliver parset af url parser og BB parser så vi derved får komplette link org BB code (BB code for at fange [ i] uden mellemrum hvis man anvender i som iterator i en løkke)??, mange af os har kopieret noget code fra et indlæg, for efterfølgende lige rette alle de stedet E har smadret coden med at forkorte link.
alternativet er at flere og flere ligge deres code ud andre steder feks pastabin.com, eller egne hjemmesider.
på pastabin kan der være en udløbs dato på indlægget, og på egne hjemmesider, risikerer man så snart en sp er "dødt", så slettes coden, og så er noget af meningen med E som knowledge base væk

bundlinjen kunne se sådan ud:
Skriv et svar | Skriv en kommentar | raw tekst | Anmeld misbrug
Avatar billede arne_v Ekspert
16. april 2012 - 02:50 #1
Eller et kode tag som fungerede godt.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
16. april 2012 - 12:11 #2
det var også en mulighed, men et eller andet skal der ske, hvis folk skal forsætte med at ligge code her på sitet.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
18. april 2012 - 08:55 #3
lukker her,kommer vist ikke flere indspark
Avatar billede minniewilton Nybegynder
19. april 2012 - 04:32 #4
Bruger udelukket pga SPAM

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin