Avatar billede jesras Nybegynder
09. april 2012 - 21:07 Der er 4 kommentarer

Delvis internetadgang i Win7

Hej

Jeg har, efter jeg har for nylig har installeret Win7, haft problemer med mit internet.

Nogle gange har jeg adgang til MSN og skype, men kan ikke surfe via IE. Så går der måske 5 min, så kan jeg surfe igen.

Desuden har jeg midlertidige udfald på mit internet, som nogle gange kommer igen efter 10-15 sekunder nogle gange flere minutter.

Jeg er koblet op direkte i router med kabel.

Da jeg havde Win xp havde jeg ikke disse problemer.

Er der evt. noget der skal sættes op. Har blot sat den op default uden yderligere ændringer.

Mine børn der er koblet op trådløst har ikke disse udfald.

Nogle der kan hjælpe?
09. april 2012 - 23:45 #1
Har du 'styr' på alle driver / softwaren ?
Check i ENHEDSHÅNDTERINGEN...

Er du (PC'en) fuldt opdateret ?
Avatar billede jesras Nybegynder
10. april 2012 - 08:55 #2
Vil da ikke garantere at alt er 100% opdateret, dette kan måske godt forårsage disse udfald?

Vil da prøve at kigge på det og se om det hjælper.

Bruger i normalt et "driver" program til at identificere opdatering af drivers, eller duer disse ikke?
10. april 2012 - 16:59 #3
Hmmmm...

http://www.drivereasy.com/
er vist samme famillie som mange andre 'hjælpe' programer (FUP og FIDUS)

Jeg tror mere på [slimdrivers] til at finde den med - den er gratis

www.driverupdate.net/

er blevet nævnt/brugt mange gang her på Eksperten.dk
Avatar billede jesras Nybegynder
12. april 2012 - 18:47 #4
Det ser desværre ikke ud til at det virker. Lige pt. har jeg f.eks adgang til bt.dk, men kan ikke få adgang til eb.dk samt f.eks retardo.dk. Jeg havde adgang til disse sider tidligere, men da jeg startede World of warcraft forsvandt forbindelse og kan heller ikke koble op til WOW