Avatar billede KHHP Juniormester
11. april 2012 - 14:32 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Automatisk velkomstbesked

Hej
Jeg ser selv, og det gør mangeg andre nok også, at mange nye brugere placerer deres spørgsmål i Eksperten.dk -> Fejl.
En god idé ville være enten at de ved første login bliver præsenteret for en side der forklarer hvordan man opretter et spørgsmål korrekt, eller at man modtager en mail eller intern besked om hvordan det gøres. Ved at der er nogle brugere herinde der har lagt links til et billede der viser hvordan man opretter et spørgsmål.
Ville det ikke være en løsning på at undgå alle de fejlplacerede spørgsmål på?
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2012 - 18:24 #1
Jo det havde det, samt en lille forklaring der viste hvordan man skulle gøre når man først havde oprettet spørgsmålet. For en stor del smider et svar som det første indlæg, når den første kommentar bliver skrevet. Og det er lidt synd, for mange hjælpere vil så springe det aktuelle spørgsmål over, da man tror der er fundet en løsning.
Men men men jeg må desværre sige vi har haft dette spørgsmål oppe før, og desværre er der ikke sket noget i den rigtige retning.
Avatar billede KHHP Juniormester
13. april 2012 - 11:45 #2
lukker og slukker
Avatar billede minniewilton Nybegynder
19. april 2012 - 04:31 #3
Bruger udelukket pga SPAM

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin