Avatar billede casablanca Seniormester
14. april 2012 - 12:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

kan ikke afinstallere skype

Jeg kan ikke afinstallere skype. Findes der ikke en måde at gøre det på? Jeg forsøger via fjern/installer, men så står der:

the installed product does not match the installation source. Until a matching source is provided or the installed produt and source are syncronized, this action can not be performed.

Hvad sker der lige og hvordan får jeg så det løst?
14. april 2012 - 12:25 #1
Avatar billede vejmand Juniormester
14. april 2012 - 12:29 #2
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2012 - 20:09 #3
Er der ikke noget med noget updater service fra Apple der kan lave ballade når man afinstallerer  Itunes?
Synes jeg deltog i en tråd hvor man var nødt til at afinstallere andre Apple produkter før Itunes blev fjernet og geninstalleret.
14. april 2012 - 22:49 #4
Ref #3: [Apple] [iTunes] ??? Hvad har det med [skype] at gøre ???
Avatar billede 220661 Ekspert
14. april 2012 - 23:13 #5
Lol. Ikke noget Karise Larry. Fik lige mixet noget sammen som jeg ikke skulle ;-)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
16. april 2012 - 20:38 #6
Prøv at installere Skype igen.. herefter kan du fjerne Skype.
16. april 2012 - 20:49 #7
... skulle vi lige få <casablanca> på banen igen ?
Avatar billede casablanca Seniormester
05. maj 2012 - 12:00 #8
Hej og undskyld jeg først svarer nu. Af en eller anden grund fik jeg ikke robotmail når der kom indlæg/svar i tråden. Har kigget jeres svar igennem og har været turen igennem inden - uden det hjalp. Men så læste jeg på en eller anden engelsk/amerikans tråd, at man skulle bruge microsoft fix-it.
Det downloadede jeg og brugte. Og så var skype afinstalleret.

Men I skal have tak for jeres svar og hjælp :)
Avatar billede casablanca Seniormester
05. maj 2012 - 12:01 #9
:)