Avatar billede ccc38941 Nybegynder
30. april 2012 - 13:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

3D skærm og MS

den her: http://www.edbpriser.dk/skaerm/aoc-e2352phz-id-5368389.aspx

Typisk Svar Tid: 5 ms

Grænseflade
DVI / VGA (HD-15) / HDMI
Monitor-egenskaber
HDCP / I-Menu / E-Saver teknologi

Responstid: 5 ms

3D : Ja
3D teknologi
Polarisering

+ den her http://www.edbpriser.dk/grafikkort/nvidia-geforce-3d-vision-2-wireless-glasses-kit-id-5879532.aspx

NVIDIA GeForce 3D Vision 2 Wireless Glasses Kit

Virker dette, og give mig fuld 3D oplevsle
Avatar billede Kemadx Juniormester
30. april 2012 - 13:21 #1
Det afhænger jo af så meget. Personligt får jeg overhovedet ikke en "fuld 3D oplevelse" af 3D film i hverken biograf eller TV. Så jeg tvivler du får det fra computer skærme også. Så vidt jeg ved er det også meget begrænset ting der understøtter det endnu? Men der har jeg brug får backup på videns fronten!
Avatar billede ccc38941 Nybegynder
30. april 2012 - 13:51 #2
du siger ikke hvordan jeg så kan komme tætter på det,fx: men kan man godt spille COD:MW i 3D på en 5ms skærm ?
Avatar billede Kemadx Juniormester
30. april 2012 - 13:55 #3
Det bør efter min viden ikke være noget problem.

Mit andet "Svar" skulle i øvrigt også kun være en kommentar. Jeg erkender at min viden om 3D ikke er så vild.

mens så vidt jeg ved kommer skærme stadig ikke under de 2ms, og 5ms bør sagtens kunne klare 3D.

Men jeg ville nok afvente en lidt mere pro indenfor 3D før jeg beslutter mig.
Avatar billede jokkejensen Novice
30. april 2012 - 14:11 #4
Hastigheden på hvor hurtigt en diode (5ms) i skærmen kan skifte fra sort -> hvid -> sort igen, skulle ikke have den store indflydelse på 3d oplevelsen.

http://www.nvidia.com/object/3d-vision-system-requirements.html

Kig der i stedet. Husk at tjekke dit chipset på nvidia kortet er parat. (den 4 tab)

/J
Avatar billede jokkejensen Novice
30. april 2012 - 14:12 #5
men jeg ville kigge efter en større skærm, 3d på en 22" ? :) så skal den vist stå på skøddet af en for man får lidt oplevelse ud af det.
Avatar billede Kemadx Juniormester
30. april 2012 - 14:20 #6
Det er vel et spørgsmål om smagssag?

jeg har selv 22", dog ikke 3D. En af mine venner kører 26", og det virker altså som et MONSTER når man spiller ved skrivebordet :S Så det ville jeg ikke anbefale.

Men igen ... smagssag.
Avatar billede ccc38941 Nybegynder
30. april 2012 - 17:21 #7
Jeg har et 9800 GT, det bude kunne kører 3D http://www.geforce.com/hardware/desktop-gpus/geforce-9800-gtx

mangler bare en 3D skærm og briller...

briller af hænger af skærm

er det ligemeget om det er 5ms eller 2ms, hvad ville forskællen være?

pt bruger jeg en 2D 5ms skærm
http://www.edbpriser.dk/skaerm/philips-brilliance-c-line-234cl2sb-blank-sort-id-4666450.aspx?q=Philips+Brilliance+234CL '
og det virker fint
Avatar billede ccc38941 Nybegynder
01. maj 2012 - 15:47 #8
tak 5 eller 2ms er lige meget, har kigget på google og folk kan ikke se forskæl, hvis du jokkejensen ville ha poingen så svar