Avatar billede hyperactive Nybegynder
03. maj 2012 - 18:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke aktivere textbox

Hejsa... Jeg har et lille problem med en landingpage, hvor jeg har et par formularer. Problemet er at man i visse browsere (f.eks. Opera og Firefox) ikke kan aktivere textboxene på siden ved at klikke på dem. I IE virker alt som det skal. Er der nogen, der kan spotte fejlen? http://cooldeal.se/
Avatar billede keysersoze Guru
03. maj 2012 - 20:22 #1
Din buttonwrapper er alt for stor og lægger sig ud over dine felter - det skyldes formentlig manglende styr på float, men det burde kunne løse sig hvis du lægger clear: both på din buttonwrapper.
Avatar billede hyperactive Nybegynder
04. maj 2012 - 16:17 #2
Perfekt svar. Hvis du laver et svar, så er der point... TUSIND TAK!
Avatar billede keysersoze Guru
04. maj 2012 - 19:07 #3
svar