Avatar billede josl Nybegynder
28. maj 2012 - 11:28 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Varm bærbar

Hej.
Har problemer med min bærebare (packard bell LM86)det skal bare stå tændt i ca 20-30 min så er den i følge speedfan 75-80 grader, skal sige den står på en http://www.computersalg.dk/pages/search.aspx?query=NotePal+U3%2c+Notebook+Cooler%2c+Black

Har prøvet og rense den bærebare med det der luft på dåse, er der andet man kan gøre ???
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2012 - 11:36 #1
Kan man ikke skille det ad og rense det rigtigt, har jeg med succes renset ved hjælp af luft på dåse og en støvsuger.
Støvsuger sættes på begrænset sug og rør sættes der hvor pc usger luft ind. Når dette er gjort pustes forsigtigt mad luft der hvor pc blæser ud. Nu skulle nullermænd gerne blive suget ud af støvsuger.
Men pas lidt på når du gør det, da din blæser vil løbe med rundt når man renser. For stor belastning kan ødelægge lejerne i denne.
Avatar billede 220661 Ekspert
28. maj 2012 - 11:36 #2
usger= suger
Avatar billede michael_stim Ekspert
28. maj 2012 - 12:59 #3
Send den til en der ved hvad han gør. Det koster fra et par hundrede og op at få den renset ordentligt. Så kommer de også ny kølepasta på.
Avatar billede josl Nybegynder
28. maj 2012 - 14:06 #4
Fandt kvitteringen på den så tror bare jeg går ned i butikken og siger den bliver for varm, er der så nogen der ved om den bliver lavet på deres regning ???
Avatar billede deadman Nybegynder
28. maj 2012 - 14:51 #5
Hvis det er en reparation på garantien så gør den, ellers er det for egen regning.

(Ryger du og det skyldes rygning, er det ikke over garantien - blot som eksempel)
Avatar billede josl Nybegynder
28. maj 2012 - 15:04 #6
Er garanti på den endnu (og ryger ikke)
Avatar billede josl Nybegynder
08. august 2012 - 19:56 #7
den røg til rep, og de lavede den for deres regning.nu virker den okay igen :).

Smid et svar
Avatar billede 220661 Ekspert
10. august 2012 - 21:29 #8
ping