Avatar billede Trine Nybegynder
28. maj 2012 - 15:50 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Facebook roderi

Hej

Jeg er havnet i sådan en situation, hvor jeg har venner der tager en hulens masse billeder, og tagger mig i dem. Det er sådan set også okay, men jeg har så oprettet en gruppe på en 20 stykker, hvor det er upassende, de har adgang til disse billeder. Mit spørgsmål er så, hvordan jeg laver en regel for billeder, jeg ikke har i et album, fordi det er nogle, der er på min side, fordi jeg er blevet tagget i dem. Nogen der kan hjælpe?

Heeeeelt nede på bunden trin for trin forklaring tak. Jeg er FB tåbe.
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 16:11 #1
Er FacebookSIDENs navn identisk med din PERSONLIGE profils navn?
Avatar billede Trine Nybegynder
28. maj 2012 - 17:09 #2
Aner det ikke?
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 19:21 #3
Seldølgelig ved du det.. Den gruppe du har lavet har den samme navn som din personlige profil. Kom nu lige ind i kampen..
Avatar billede Trine Nybegynder
28. maj 2012 - 20:11 #4
Altså den gruppe jeg har lavet, og puttet ca 20 personer ned i, hedder 'NUL billeder', min facebook profil hedder mit_ fornavn.forbogstavet_i_mit_mellennavn.mit_efternavn
Avatar billede pstidsen Novice
28. maj 2012 - 20:47 #5
Hmmm pas. Ved ikke hvad du skal gøre.
Avatar billede Trine Nybegynder
28. maj 2012 - 22:36 #6
Har vist selv fundet løsningen.

Jeg lavede en gruppe, med de ''venner'' jeg ikke ønskede, skulle kunne se, de bilelder jeg er tagget på, af andre. Så gik jeg ind i: 'Privatindstillinger' -> 'Tidslinje og tagging' -> 'Rediger' 'indstillinger'. Der inde, satte jeg den oprettede gruppe på, både ved 'Hvem kan se, hvad andre kan se, på min tidslinie' og i 'Hvem kan se opslag du er tagget i på din tidslinie', ved begge valgte jeg 'Brugerdefineret' og tilføjede den oprettede gruppes navn i feltet 'Skjul dette for'. Det ser ud til at virke for mig!
Avatar billede daquar Nybegynder
29. maj 2012 - 12:15 #7
Husk at give dig selv point, så du lukker spørgsmålet.

Du har fortjent dem :-)
Avatar billede Trine Nybegynder
29. maj 2012 - 12:25 #8
Okay ;-)