Avatar billede fru Sørensen Praktikant
01. juni 2012 - 17:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med at åbne sider på Statens Arkiver/Arkivalier online

Jeg er i gang med noget slægtsforskning og når jeg forsøger at åbne kirkebøger på Arkivalier Online åbner mit Sharepoint Designer program og der står blot: "Statens Arkiver Fremviser til online arkivalier" og i fanen "View Image".
Der er åbenbart en spærre et sted på min PC, der gør at jeg ikke kan åbne siderne.
Nogen der har en god ide til, hvad problemet kan være?
Jeg kan uden problemer åbne, hvis jeg forsøger fra min arbejds-PC, så der er ingen problemer med siden, men jeg har en ide om at det kan være Adobe? Eller?
Avatar billede wjens Guru
01. juni 2012 - 18:44 #1
Måske du finder mere hjælp hos de faste brugere:
http://www.slaegtogdata.dk/forum/index.php?board=8.0
Avatar billede fru Sørensen Praktikant
20. juli 2012 - 10:17 #2
Det var ærgerligt at ingen havde mulighed for at hjælpe med dette problem, men nu lukker jeg spørgsmålet.