Avatar billede noltus Novice
13. juni 2012 - 09:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

IE9 gemmeIndstillinger

Hej
jeg kan ikke få IE til at huske mine indstillinger,Prøver at få den til at åbne min startside når jeg åbner en ny fane,har indstillet det i Indstillinger,men når jeg har ændret det,kommer der kun OK knap frem ,Ikke "anvend",så hver gang jeg åbner ny fane får jeg en blank side,nogen forslag?

Win7 64bit
Avatar billede jensenjs Juniormester
13. juni 2012 - 09:39 #1
Klik på Funktioner
Klik på Indstillinger
Vælg fanen Generelt
Under Faner klik på indstillinger
Der kommer en ny popup Indstillinger for fanebrowsing)
Under Når der åbnes en ny fane, åbn: klik og vælg den første startside
Avatar billede noltus Novice
13. juni 2012 - 10:10 #2
Det er netop det jeg har gjort,men næste gang jeg starter IE og vælger en ny fane får jeg en tom side,jeg skrev i spørgsmålet at IE IKKE gemmer mine indstillinger
Avatar billede Blandy Praktikant
13. juni 2012 - 11:34 #3
Har du prøvet at resette din IE? Kan være der er en funktion der ikke virker længere.

Det gør du under Internetinstallinger - advanceret.
13. juni 2012 - 18:56 #4
Ref #2: PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...
Avatar billede noltus Novice
14. juni 2012 - 09:14 #5
Jo,jeg skal selv lægge svar når ingen svar er brugbare,så kan jeg lukke spørgsmålet ved at acceptere mit eget svar HR "experten-politi betjent.".