Avatar billede TommyKing Nybegynder
26. juli 2012 - 18:39 Der er 15 kommentarer

Ingen beskyttelse! Hjælp!!

Hjælp! Da mit Kaspersky security 2012 prøvelicens løb ud, vil jeg starte firewall man så fik jeg den besked og den der fejlkode, er der nogle ideer til hvordan man kan fixe det? Systemgenoprettelse eller hvad? eller starte windows 7 forny? Jeg er helt blank om det her, så skriv tak.

PS: Det begyndte igår og er bange for min PC = ....... Selvom jeg er ikke inde på noget andet end fb og gamingsites.

Men kan en pc godt klare sig uden windows defender og firewall? Men jeg vil heslt have det virker ige. Eller ville det virke hvis jeg købte licens til mit kaspersky?
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2012 - 18:45 #1
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
26. juli 2012 - 18:47 #2
Du fortæller ikke om du har afinstalleret det udløbne Kaspersky? Ellers prøv det. Alternativt prøv en systemgendannelse til før du installerede Kaspersky.

En licens til Kaspersky vil ikke være nogen dårlig ide, efter min mening.
Avatar billede TommyKing Nybegynder
26. juli 2012 - 19:24 #3
Og jeg får 404 not found ved alle antivirusser, kan kun komme på kaspersky, og jeg kan ikke åbne dit link :(
Avatar billede pstidsen Novice
26. juli 2012 - 20:03 #4
Afinstaller Kaspersky i "Tilføj eller fjern programmer" og installer et nyt antivirusprogram. Hvis det skal være et der koster penge, så vil jeg anbefale Norton.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juli 2012 - 20:39 #5
Avatar billede milter Ekspert
26. juli 2012 - 20:42 #6
@TommyKing #3

Du skriver: "Og jeg får 404 not found ved alle antivirusser, kan kun komme på kaspersky, og jeg kan ikke åbne dit link"

Noget kunne tyde på, du har fået snavs på computeren. Et af yndlingstrickene for den slags er at forhindre adgang til alle former for websider, som har med internetsikkerhed at gøre.

Hvad nøjagtigt stod der i den fejlkode?
Avatar billede TommyKing Nybegynder
26. juli 2012 - 21:33 #7
Fejlkode 06d9, og ved det andet ''nogle af instillingerne kan ikke æmdres fejlkode x80070424. Står der når jeg åbner, jeg har ikke være inde på p...., og ja kan kun komme ind på kaspersky hjemmeside og microsoft, avg, norton, og andre 404 not found.. Link virkede ikke..

Men kan en PC klare sig uden firewall? når jeg bruger gamingsider facebook, twitter osv...
Avatar billede milter Ekspert
26. juli 2012 - 22:55 #8
Avatar billede milter Ekspert
26. juli 2012 - 22:57 #9
Og nej, det er absolut ikke sundt for din computer at køre uden firewall under nogen omstændigheder, især ikke, hvis du kører meget på gamingsider, Facebook og Twitter :-)
Avatar billede TommyKing Nybegynder
27. juli 2012 - 02:46 #10
En af mine gode venner, kan finde en licens ''key'' til kaspersky, når jeg får den, sletter jeg kaspersky, og finder systemgendannelse så skulle det da virke trodsalt, for jeg har søgt på det, mange mange har det her problem.. Men vil det hjælpe? ^^

PS: Tusind tak for hjælpen indtil videre :D Må gerne fortsætte sådan xD
Avatar billede pstidsen Novice
27. juli 2012 - 09:32 #11
"Finder en key"?? Det er ulovligt og det må vi ikke hjælpe med her.
Avatar billede TommyKing Nybegynder
27. juli 2012 - 19:09 #12
Kaspersky er nu afinstalleret, men det er stadigvæk de samme ''ting'' der er tilbage med de der koder osv. Systemgendannelse hjalp heller ikke. Nogle ideer til hvad jeg gør nu?
27. juli 2012 - 19:22 #13
Hmmm...

for en go' ordens skyld ->

---

Hent og instalér CCleaner www.ccleaner.com/ + www.spywarefri.dk/manualer/manual-for-installation-og-brug-af-ccleaner/
www.alt-til-windows.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Lad programmet foretage en oprydning...

http://gratisupload.dk/vis/62873/
http://gratisupload.dk/vis/62874/
http://gratisupload.dk/vis/63036/

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind...
Avatar billede TommyKing Nybegynder
27. juli 2012 - 21:50 #14
Jeg har Ccleaner :D, og har afinstalleret det der, men den næste tør jeg ikke rigtig selv, får nok min far til det :D
27. juli 2012 - 22:21 #15
Ref #14 - hvad er problemet ?