Avatar billede MPT1996 Nybegynder
01. august 2012 - 14:56 Der er 3 kommentarer

Mobil

Hej.

Når jeg downloader apps til min Samsung Galaxu Ace, gemmer den appene på telefonens hukommelse og ikke på mit 16 gb md kort??

Hvordan for jeg den til at gemme på det kort, fordi jeg kan ikke hente flere apps fordi den siger min hukommelse er fuldt :((

Tak på forhånd.
Avatar billede michael_stim Ekspert
01. august 2012 - 14:59 #1
Det er ikke alle apps der kan gemmes på SD-kort. Der findes apps der kan flytte de apps, som nu kan flyttes, over på dit SD-kort. Bare gå ind i Google Play og säg på "Apps to SD".
Avatar billede chalde Seniormester
01. august 2012 - 15:12 #2
Avatar billede MPT1996 Nybegynder
01. august 2012 - 21:27 #3
Den har jeg hentet nu, alle de apps jeg har kan kun gemmes på telefonens hukommelse:-(:-(:-(:-(:-(