Avatar billede peerlarsen Praktikant
09. september 2012 - 15:13 Der er 5 kommentarer

IE9 og Ekstrabladet

Hej.

Er der andre end mig som har problemer med Ekstrabladets hjemmeside og IE9? Mange gange er det kun lige toppen af siden som bliver vist, og så er resten af siden ellers blank. Det hjælper ikke med et reload af siden.

Der er ikke noget galt når jeg bruger 64 bit versionen, men det vil jeg ikke, for Nortons toolbar virker ikke med denne.

Det er først efter jeg har installeret min computer om, at jeg har fået dette problem (Satte en SSD disk i).

Driver til grafik kort osv. er up to date.

Nogen som har en ide, for jeg er helt blank.
Avatar billede peerlarsen Praktikant
09. september 2012 - 15:54 #1
Hmm, det er åbenbart ikke kun ekstrabladet, eksperten her giver også problemer. Mange gange vises siden slet ikke, kun banner i toppen af siden.

Kan simpelthen ikke regne ud hvad der er galt.
Avatar billede jensenjs Juniormester
09. september 2012 - 23:18 #2
Prøv at rydde cachen for alt.
Eventuelt kør CClean så den tager de sidste rester.
Avatar billede jensenjs Juniormester
09. september 2012 - 23:23 #3
Glemte lige!
Java kom fornylig med en ny opdatering da den tidligere var fejlbehæftet.
Prøv det også
Avatar billede peerlarsen Praktikant
10. september 2012 - 16:20 #4
Hej.

Har jeg prøvet, har endda prøvet at fjerne IE9 og installere den igen.

Problemet er også på min bærbare, så det hele pusler mig noget. Ekstrabladet siger, at de ikke har hørt til problemet før. Forsker videre.
Avatar billede jensenjs Juniormester
10. september 2012 - 18:39 #5
Har du prøvet Ccleaner
http://www.piriform.com/CCLEANER

Der kan eventuelt ligge en del temp filer og andre overflødige filer, der måske blokerer.

Din brugerprofil mappe indeholder noget windows folderen indeholder noget.
C:\Users\BUGER\AppData