Avatar billede softspot Forsker
08. oktober 2012 - 09:52 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

.NET User Group i Kolding-området

Jeg sidder til dagligt alene og udvikler i .NET og derfor synes jeg det kunne være rigtig fedt, hvis jeg fra tid til anden kunne samles med andre ligesindede, om nogle tekniske erfaringsudvekslinger inden for området (min kone får et tomt blik i øjnene, når jeg begynder... :)).

Derfor vil jeg høre om der er nogen her på Eksperten, som har den samme lyst til at dele ud af sine erfaringer (og modtage inspiration og viden fra andre) og som i øvrigt har mulighed for at mødes et eller andet sted på Kolding-egnen.

Jeg forventer der skal oprettes en "forening" eller noget i den stil, så vi evt. kan låne lokaler af kommunen til formålet.

Hvis der er nogen som har kendskab til en eksisterende sammenslutning (der er åben for nye deltagere), hører jeg rigtig gerne om dette.
Avatar billede vistodk Nybegynder
08. oktober 2012 - 10:47 #1
Det kan jeg kun anbefale. I et andet sammenhæng er jeg med i en "ERFA" gruppe, hvor vi mødes 6 gange om året.

Vi skiftes til at stille lokale til rådighed - flere gange er det et lokalt forsamligshus, for det er billigst. Men vi arbejder på at få et firma til at "sponcere" vores møder, så vi bruger deres mødelokale.

Vi har oprettet en forening, så vi ikke får ballade med SKAT og forsikringen (vi har også foredrags aktivitet, derfor er det nødvendigt)

Held og lykke med jeres projekt :)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. oktober 2012 - 15:51 #2
Der er saa vidt jeg ved NUG'er i Odense og Aarhus.

http://onug.dk/

http://www.anug.dk/

Men der burde vel ogsaa vaere basis for en i Kolding-Vejle-Fredricia.

Hvis du vil have lidt praktisk raadgivning, saa mener jeg et Daniel Frost fra MS har arbejdet lidt med de andre NUG'er.
Avatar billede softspot Forsker
10. oktober 2012 - 21:13 #3
Tak for jeres input.

Jeg havde egentlig forventet lidt større interesse for dette, men måske jeg bare er for utålmodig eller naiv (eller begge dele) :-)

Jeg overvejer at kontakte Prosa, som vist også har en kontaktperson, der kunne være behjælpelig med den slags kontaktformidling. Det lyder dog også ret interessant med Daniel fra MS...
Avatar billede softspot Forsker
23. oktober 2012 - 09:39 #4
Nå, det lader ikke til, der er nogen som har lyst til at starte noget op i Kolding området, så jeg lukker her...  :-(

Endnu engang tak for input til vistodk og arne :-)