Avatar billede Mariann Juniormester
09. oktober 2012 - 13:38 Der er 1 løsning

Forhindring af datakøsel

Når jeg går ind på en hjemmeside, er jeg begyndt at få følgende meddelelse: Internet Explorer holdt op med at fungere. Et problem var skyld i at programmet holdt op med at fungere korrekt. Windows lukker programmet og giver dig besked, hvis der findes en løsning. Her har jeg så kun mulighed for at lukke program. Dernæst får jeg følgende meddelelse: Internet Explorer blev lukket. Forhindring af datakørsel har lukket Internet Explorer for at beskytte din computer. Klik for yderligere oplysninger. Jeg har Norton 360 installeret.Forstår ikke hvorfor jeg er begyndt at få disse meddelelser, da jeg ikke mener jeg har ændret noget. Er det sikkert at slå datakørsel fra når jeg har Norton 360? eller er der andet jeg kan gøre? Når du svarer, skal du lige vide, at jeg er super amatør. Derfor, skriv venligst nøjagtigtig hvad jeg skal gøre:-)
Avatar billede Mariann Juniormester
14. oktober 2012 - 17:20 #1
Jeg lukker dette spørgsmål, da jeg har fået hjælp fra Norton til at løse det.