Avatar billede tazzer Nybegynder
18. oktober 2012 - 22:43 Der er 4 kommentarer

Nemt og hurtigt forum til wordpress?

Hej alle.

Jeg er næsten færdig med min hjemmeside og mangler nu et godt forum, hvor folk kan skribe indlæg- hurtigt. Jeg har forsøgr mig med mingle, men synes ikke det er særlig pænt. Desuden kommer den mail, man får som ny bruger og skal bruge til at aktivere sit login, meget længe efter man har tillmedt sig.
Så, nogen der kender et pænt forum, hvor man hurtigt kan tilmelde sig og komme igang med sine indlæg?

På forhpnd tusind tak for jeres hjælp- er træt af google og søgning på dette uden at finde noget rigtigt:D
Avatar billede DeeDawg Nybegynder
18. oktober 2012 - 23:25 #1
Hvordan kan du blive træt af noget, du ikke har foretaget dig? Denne kendsgerning kan du ikke løbe fra, når Google er fyldt med resultater, bare på første side.

Desuden skal du ikke oprette nye spørgsmål, når du allerede har nogle igang om samme emne, hvor du tilmed ikke engang gider svare dem som hjælper dig. Jeg hentyder til følgende spørgsmål. Du er nu anmeldt for misbrug.
Avatar billede tazzer Nybegynder
19. oktober 2012 - 11:27 #2
Jeg har søgt meget på google, men fundet at mange bruger mingle, simple forum og bbPress. Men håbede at finde et andet, der var meget overskueligt og på dansk. Jeg kan ikke kode og kan ikke se hvordan man lavede et forum om til dansk, hvis det ikke var (hvis man kan det?).

Jeg har svaret de folk der svarer mig, ved ikke om du synes der er for lang tid mellem svarene. Er jeg da ked af, hvis der er tidsgrænse for hvornår man skal svare.

Jeg beklager meget, hvis jeg har overtrådt regler (bestemt ikke med vilje)med dette spørgsmål. Det er rigtigt jeg har et spørgsmål omkring affiliate og forum uden login. Dette har jeg fået svar på, og erfareret det ikke er en god ide ikke at bruge login. Men søger nu efter et forum med login, som folk har gode erfaringer med er nemt og hurtigt.

Men beklager igen jeg har overtrådt regler og du har set dig nødsaget til at melde for misbrug. Var desværre ikke klar over dette og ville selvfølgelig have fjernet indlægget, hvis det overtrådte reglerne og kunne jeg sagtens have erfareret uden en melding om misbrug.

Venlig Hilsen
Natascha
Avatar billede lauge Nybegynder
19. oktober 2012 - 15:25 #3
Jeg har brug dette: http://simple-press.com/

Venlig hilsen
Peter Lauge
WordPress Konsulent
www.pixelhuset.dk
Avatar billede jolinda Novice
22. oktober 2012 - 12:02 #4
Har du prøvet bbPress? :)