Avatar billede rigolet Novice
18. oktober 2012 - 23:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 7

Når jeg vil på Nettet på min bærbare PC via Windows 7 får jeg flg. fejl:

"This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.
Please contact the application's support team for more information.

Hvad kan jeg gøre for at afhjælpe denne fejl, der betyder, at jeg ikke kan komme på Nettet.
Avatar billede thomasmyg Nybegynder
18. oktober 2012 - 23:42 #1
Hvornår får du den fejl, når du starter en browser?
Avatar billede kimtheman Novice
19. oktober 2012 - 19:37 #2
Avatar billede rigolet Novice
17. november 2012 - 09:22 #3
Tak. Det hjalp.
Undskyld den sene kommentar, men jeg har brugt en masse tid på at sætte mig ind i et nyt program, så glemmer man ofte tid og sted.
Giv mig venligst et svar til point.
Avatar billede kimtheman Novice
17. november 2012 - 11:42 #4
Godt det hjalp. Så du får lige et svar herfra.