olsensweb.dk Ekspert
24. oktober 2012 - 18:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

nedlæggelse af forslag

ville det ikke være en ide at nedlægge denne gruppe ??
gruppen bliver i den grad misbrugt, så man har indtryk af at folkene bag E ikke læser den mere, der er langt mellem feed back fra (co)admin
alternativt:
kunne man lave en adgangs begrænsning på gruppen, så man skal have min 1000 point (bare et tal > 300 ) for at kunne oprette noget i denne gruppe.
dette vile sikre at kun folk der har været med et vist stykke tid opretter noget her, dette vil typist være konstruktive foslag til forbedringer, da de ved hvordan eksperten fungerer, og er vandt til at navigerer rundt.
karise_larry Juniormester
24. oktober 2012 - 18:39 #1
Enig ...
nordicwolf Nybegynder
24. oktober 2012 - 19:37 #2
Også ganske enig
220661 Ekspert
24. oktober 2012 - 19:44 #3
Jeg vil gå ind for den alternative løsning du kommer med.
Jeg vil give dig ret i at den vil blive mere saglig når der ikke kommer et hav af spørgsmål der ikke har noget med eksperten at gøre.
220661 Ekspert
24. oktober 2012 - 19:53 #4
Rigtig mange af de fejl der foregår på gruppen havde været undgået hvis brugere de første 5 gange de stillede spørgsmål havde fået denne oplysning når de trykkede på "opret spørgsmål":
http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png
olsensweb.dk Ekspert
24. oktober 2012 - 20:11 #5
#3
jeg er også selv mest til den alternative løsning, men der har jo før været forspørgseler ude, om point begrænsning (antal point ude for at oprette spørgsmål) / antal åbne spørgsmål, så derfor tror jeg ikke man vil bruge tid på at lave begrænsniing.

#4
spørgsmåler er om det ville irreterer folk, frem for at for dem til at tænke over, hvor de ligger deres spørgsmål.
de ville jo stadig se denne gruppe som forslag til løsning.
det er det sammen problem med guide gruppen, det ser nye personer som guide til løsning, forkert placeret guide bliver som regl fjernet
karise_larry Juniormester
24. oktober 2012 - 20:17 #6
220661 Ekspert
24. oktober 2012 - 20:21 #7
#5 Ja du har sikkert ret. Men havde de fået en form for vejledning de første 2-3 gange de stillede et spørgsmål ville de måske huske det til næste gang.
olsensweb.dk Ekspert
05. november 2012 - 18:04 #8
lukker den her, tror desværrer ikke admin har læst den :(
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Premium
Herning Kommune kæmper med at inddrage borgerne i udviklingen af ny it: "Viljen og ordene er der, men det tager tid," siger it-chef
It i det offentlige: Det offentlige dumper, når det kommer til at inddrage brugerne i udviklingen af kommende it-løsninger, viser en undersøgelse. It-chef Poul Venø kæmper med at få det til at lykkes. "Man skal også forstå den kompleksitet, vi arbejder med i kommunerne," forklarer han.
Computerworld
Google indfører Android-gebyr efter kæmpe EU-bøde: Android-producenter skal nu betale for brug af Google-tjenester
Efter sommerens kæmpe EU-bøde indfører Google licensbetaling for Android-producenters brug af blandt andet Play Store. Men "Android vil forblive gratis og open source," lyder det fra selskabet.
CIO
Forleden reparerede en mekaniker min bil: Det kostede 4.200 kroner, som min hjerne snød mig til at betale med et smil
De rationelle it-beslutninger du træffer er måske en illusion. Det lærte jeg da min bil gik i stykker og min hjerne snød mig til at tro, at alt var fint. Til gengæld fandt jeg tre fælder dine it-beslutninger kan falde i.
Job & Karriere
Her er syv job-annoncer der overrasker med helt usædvanlige overskrifter
Der er mange ledige it-job i øjeblikket. It-jobbank har her fundet syv spændende stillinger, der har det til fælles, at annoncen har en utraditionel overskrift.
White paper
Syv nemme trin: Sådan leverer du fremtidens digitale kundeservice
Når kunder besøger jer via digitale touchpoints, kan deres rejse godt virke tilfældig og med flere omveje undervejs, men det er vigtigt at slå fast, at for kunden er det én samlet oplevelse. Når den kundeoplevelse byder på udfordringer, så stiger frustrationen hos kunden, og det er et stort problem for jeres forretning. I dette whitepaper gennemgår vi syv simple trin, kan give dig en indsigt i hvordan I tilpasser jer fremtidens kundeservice .