Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
24. oktober 2012 - 18:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

nedlæggelse af forslag

ville det ikke være en ide at nedlægge denne gruppe ??
gruppen bliver i den grad misbrugt, så man har indtryk af at folkene bag E ikke læser den mere, der er langt mellem feed back fra (co)admin
alternativt:
kunne man lave en adgangs begrænsning på gruppen, så man skal have min 1000 point (bare et tal > 300 ) for at kunne oprette noget i denne gruppe.
dette vile sikre at kun folk der har været med et vist stykke tid opretter noget her, dette vil typist være konstruktive foslag til forbedringer, da de ved hvordan eksperten fungerer, og er vandt til at navigerer rundt.
24. oktober 2012 - 18:39 #1
Enig ...
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
24. oktober 2012 - 19:37 #2
Også ganske enig
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2012 - 19:44 #3
Jeg vil gå ind for den alternative løsning du kommer med.
Jeg vil give dig ret i at den vil blive mere saglig når der ikke kommer et hav af spørgsmål der ikke har noget med eksperten at gøre.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2012 - 19:53 #4
Rigtig mange af de fejl der foregår på gruppen havde været undgået hvis brugere de første 5 gange de stillede spørgsmål havde fået denne oplysning når de trykkede på "opret spørgsmål":
http://img515.imageshack.us/img515/1898/fejlpeks.png
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
24. oktober 2012 - 20:11 #5
#3
jeg er også selv mest til den alternative løsning, men der har jo før været forspørgseler ude, om point begrænsning (antal point ude for at oprette spørgsmål) / antal åbne spørgsmål, så derfor tror jeg ikke man vil bruge tid på at lave begrænsniing.

#4
spørgsmåler er om det ville irreterer folk, frem for at for dem til at tænke over, hvor de ligger deres spørgsmål.
de ville jo stadig se denne gruppe som forslag til løsning.
det er det sammen problem med guide gruppen, det ser nye personer som guide til løsning, forkert placeret guide bliver som regl fjernet
24. oktober 2012 - 20:17 #6
Avatar billede 220661 Ekspert
24. oktober 2012 - 20:21 #7
#5 Ja du har sikkert ret. Men havde de fået en form for vejledning de første 2-3 gange de stillede et spørgsmål ville de måske huske det til næste gang.
Avatar billede olsensweb.dk Ekspert
05. november 2012 - 18:04 #8
lukker den her, tror desværrer ikke admin har læst den :(