Så endelig efter at have lavet min singleton og finpudset den lidt, så rammer jeg en mur. Jeg havde regnet med, min singleton kunne holde på state på tværs af mine assemblies. Jeg har en applikation bestående af ca. 4 assemblies, og alle har referencer til den assembly, hvor min singleton befinder sig i. Dog ender jeg med at jeg ikke refererer til den samme instans, men at de 4 hver især laver deres egen instans af min singleton. Det var ikke planen :(
Tror min instans kun lever i den samme assembly, jeg har læst lidt på nettet og tilsyneladende skal jeg benytte mig af remoting. Dog er jeg bange for, at den vil volde mig problemer, da jeg sagtens kan have andre applikationer referere til min singleton assembly.
Danmark vil mindske afhængigheden af globale techgiganter, men det kræver mere end politiske formuleringer og strategier, understreger PROSA’s formand Niels Bertelsen.
Det mente jeg også, men jeg skriver fx. navnet på den første assembly, der første gang benytter sig af min singleton, efterfølgende skriver jeg navnet ud i en log. Benytter jeg mig af min singleton i fx. en dataadgangs assembly og skriver navnet ud, så er det navnet på min dataadgangs assembly og ikke den første... :(
Det er faktisk også derfra jeg skriver ud i min log første gang...og i min (lad os bare kalde den) a.dll benytter jeg min singleton igen og får navnet på min x.dll
Det er faktisk også derfra jeg skriver ud i min log første gang...og i min (lad os bare kalde den) a.dll benytter jeg min singleton igen og får navnet på min A.DLL!
og rækkefølgen mine unittests kører i...lol. Det er den første unittest, der faktisk bestemmer udfaldet af resten. He he he selvfølgelig...føler mig ret dum nu :S
Arne, jeg skylder dig point. Smid bare et svar ind.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.