Avatar billede Counx Nybegynder
04. november 2012 - 15:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ingen kan se mit website "udefra"

Spørgsmålet er her: http://www.eksperten.dk/spm/971681
Men jeg syntes at det lige skulle have en chance til inden det bliver helt væk.

//Counx
Avatar billede CRKrogh Ekspert
04. november 2012 - 19:14 #1
Har du andre sites på din IIS? Hvis du benytter hostheader er det jo muligt at der går skvadder i det med noip?
Avatar billede Counx Nybegynder
04. november 2012 - 20:16 #2
Jamen jeg kan jo godt selv tilgå sitet ned domænet lokalt, så der burde ikke være noget i vejen med IIS'en? :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2012 - 03:17 #3
port 80 skal være åben i din firewall
Avatar billede Counx Nybegynder
05. november 2012 - 11:35 #4
Sidwave, har du overhovedet lyst det forrige spørgsmål eller ved du noget om det, hvis ikke, så syntes jeg ikke du skal skrive et svar.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. november 2012 - 15:34 #5
Hej igen.

  Min tanke var netop, at når du nu bruger No-Ip - så kommer den måske ikke ind med den hostheader, du regner med; så vil IIS'en jo ikke vide, hvor den skal sende din HTTP-request hen. Det passer jo også på din beskrivelse, at det fungerer fra indersiden, hvor din header jo netop ser ud, som du ville forvente.

/Carsten
Avatar billede Counx Nybegynder
09. november 2012 - 14:20 #6
Problemet var at Waoo har nogle filtre som godt kan bugge lidt når det er hastigheder over 30 Mbit, jeg ringede til support og de ordnede det rimelig hurtigt, ellers mange tak for venligheden af alle som har prøvet at hjælpe. :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
09. november 2012 - 18:04 #7
Godt du fandt en løsning, om end jeg synes det lyder lidt "uldent". Jeg kører selv website og mailserver på en EnergiMidt-linie (Waoo) og har bestemt ingen problemer i den retning, heller ikke selvom linien er væsentligt over 30Mbit og ikke har krævet support i den retning. De har haft (og har stadig, for den sags skyld) andre problemer, men ikke lige noget i den retning.
Avatar billede Counx Nybegynder
13. november 2012 - 23:03 #8
Syntes også det var mærkeligt, kundeservice fik en IT-supporter til at ringe mig op og da han ringede var det eneste han nærmest sagde: Jeg har ordnet det, det var nogle filtre, farvel. :S