Avatar billede plychen Nybegynder
05. december 2012 - 09:10 Der er 2 kommentarer

Dandomain - læg i kurv - popup

Hejsa
Jeg kunne godt tænke mig at der kommer en popup når folk putter en vare i kurven.
Er der nogen der kender nogle gode løsninger på det? Evt noget man selv kan implementere?

Håber I kan hjælpe
Mvh

Rikke
Avatar billede plychen Nybegynder
05. december 2012 - 09:11 #1
- Glemte lige, det skal helst kunne styles og tilføjes elementer til popup'en, så det skal helst ikke være den indbyggede i systemet. Med mindre nogen ved hvordan den kan styles?
Avatar billede cygnet Praktikant
07. december 2012 - 15:58 #2
Hejsa,

Jeg har løst det for er række kunder, koster 1.495,-

Du kan fange mig på kd@cygnet.dk, eller 32137760, samt læse mere om Cygnet her www.cygnet.dk

Se f.eks. www.greenen.dk, hvor det er gjort.

Med venlig hilsen
Kristian