Avatar billede bas Forsker
05. december 2012 - 14:09 Der er 1 løsning

Service Desk software

Hej

Vi bruger noget CA Service Desk manager http://www.ca.com/us/service-desk-software.aspx til registrering af sager.

Vi er nogle bruger, som ofte oplever, at vi ikke kommer videre, når vi vil oprette en ny request. som fejlbesked får vi:
Et objekt er obligatorisk - pdmweb2.exe.
Jeg ved ikke helt hvad pdmweb2.exe er, og om det er noget, der ligger på den enkelte PC, eller om det ligger på en server?
Når jeg søger på det i Google, står der noget om en web engine.
Men er der nogen der ved, hvordan problemet kan løses. Er det noget der knytter sig bestemt til CA-systemet?

Tak.
Avatar billede bas Forsker
27. december 2012 - 15:50 #1
Lukker.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester