Avatar billede Kralley Praktikant
15. december 2012 - 23:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Linksys E3000 internet.

Nu besluttede jeg mig for at lave en profil på Eksperten.dk. Fordi nu begyndte mit internet, grænseløst at ireterre mig! Jeg har normalt haft 40-50 i ping på League Of Legends.
Men i den her uge er den begyndt at hoppe i mellem 100 og helt op til 1000! Jeg har prøvet at tage hastigheds testen på Tdcs hjemmeside og den blev sådan her;
Download hastighed: 3,51 Mbit
Upload hastighed: 0,61 Mbit
Jeg syntes selv det tegner ret dårligt.
Jeg kører ikke med kabel det har jeg aldrig gjort, da det ikke har gjort nogen forskel. Mit net er cirka ½ år gammelt og er som sagt et Linksys E3000.
Tak for hjælpen på forhånd
-Kristian.
Avatar billede Slettet bruger
16. december 2012 - 08:33 #1
nu du har internet så hent slimdrivers og opdater alle dine drivere

den er gratis men kræver registrering

http://download.cnet.com/SlimDrivers-Free/3000-18513_4-75279940.html?part=dl-0

det kunne jo være din Wireless driver ligger imellem

det kan også være du skal skifte kanal i din router
det kan være andre der generer dit signal fra router
mit forslag
m.v.h
Avatar billede Slettet bruger
19. december 2012 - 10:04 #2
hvad skete der så

m.v.h
Avatar billede Kralley Praktikant
19. december 2012 - 21:59 #3
Jeg downloader ikke noget fra den hjemmesider da den ikke ser sikker ud.
-Kristian.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2012 - 07:43 #4
http://www.driverupdate.net/

den til venstre slimdrivers
hvis du trykker på den kommer du frem til siden du ikke vil hente fra ?????

svar er kun til lukning af spørgsmål
brug kommentar

m.v.h