Avatar billede Mathias- Nybegynder
17. december 2012 - 01:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes I om min side?

www.shinetech.dk
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. december 2012 - 03:46 #1
Lod mærke til der står "Bemærk, at vi på alle vores SMD LED bånd kun anvender høj kvalitets 3512 SMD, hvor andre ofte anvender lavkvalitets 1210 SMD".

Er du sikker på de tal har noget med kvalitet at gøre ?

Lidt mærkeligt det står fri levering også når man tilføjer noget til kurven så står der en anden pris end den varen kostede fordi der er gebyr på når man køber under 100 kroner.

Så kan det vist være lige meget med at skrive "fri levering på alle ordre". Så kunne du lige så godt skrive "gebyr på mindre odre under 100 kroner." og gøre reklame for det.

Selv hvis man skal betale 120 kroner så får man stadig bebyr på for at købe for under 100 kroner.

Også når man ser en liste med vare så står der en pris men der står ikke om den er med eller uden moms, så skal man ind på varen for at se det.

Også ville det være rart at kunne se hvordan man kan betale før man skal til at tilmelde sig og alt muligt.. så kan det være man finde ud af at man ikke kan betale alligevel.

Også er det lidt irriterende at der er bogstaver hen over billeder.

Også burde der være billeder hvor pærene er tændt på alle varene så man kan se hvordan det ser ud.

http://www.shinetech.dk/smd-led-paerer/t10-%28w5w%29/t10-%28w5w%29-hvid for eksempel der står footeren helt ude til venstre.

Også er startsidens title "Gratis fragt på..." Det burde måske ændres til noget der bedre beskriver siden.
Avatar billede Mathias- Nybegynder
17. december 2012 - 13:37 #2
Hej scootergrisen.

Mange tak for din feedback!

Du har ret i det med SMD - det er hermed rettet.

Mht. til gebyret under 100,- DKK:
Jeg vil gerne tilbyde fri fragt, men hvis folk køber for eksempelvis 0.39,- DKK, så vil det koste mig meget mere at sende varen, end jeg får for varen. Derfor har jeg sat et gebyr på 39,- DKK for ordrer under 100,- DKK, for at undgå små ordre.

Man skulle købe for 100,- DKK ekskl. moms, det er nu rettet til 100,- DKK inkl. moms. (godt set :o) )

Det er en super god idé at tage et billede af pæren tændt.

Vi slipper nok ikke for tekst hen over billede, da der er rigtig mange på internettet, som stjæler billeder (jeg kan dog overveje om det skal være mindre tydeligt).

Mht. footeren, så har jeg selv bøvlet med det længe og jeg kan ikke finde fejlen. Det sker på nogle produkter, at footeren starter helt ude i venstre side, hvilket ikke er meningen.

Smid et velfortjent svar :o)
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
17. december 2012 - 19:27 #3
Angående footeren så er det fordi på sider hvor der ikke er så meget i content så co2 nautral banneret er nederst så rykker det footeren.

Lav clear: both på .footer-wrap så står footer rigtigt.
Avatar billede Mathias- Nybegynder
17. december 2012 - 23:33 #4
hvordan gør jeg det? :)

Koden ser således ud:
<div style="clear:both"></div>

</div>
<div class="footer-wrap">
<div id="footer">
  <?php if ($informations) { ?>
  <div class="column">
    <h3><?php echo $text_information; ?></h3>
    <ul>
      <?php foreach ($informations as $information) { ?>
      <li><a href="<?php echo $information['href']; ?>"><?php echo $information['title']; ?></a></li>
      <?php } ?>
    </ul>
  </div>
  <?php } ?>
  <div class="column">
    <h3><?php echo $text_service; ?></h3>
    <ul>
      <li><a href="<?php echo $contact; ?>"><?php echo $text_contact; ?></a></li>
      <li><a href="<?php echo $sitemap; ?>"><?php echo $text_sitemap; ?></a></li>
    </ul>
  </div>
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
18. december 2012 - 07:25 #5
Prøv og lad :

<div style="clear:both"></div>

</div>
<div class="footer-wrap">
<div id="footer">

om til :

<div style="clear:both"></div>

</div>
<div style="clear:both"></div>
<div class="footer-wrap">
<div id="footer">
Avatar billede Mathias- Nybegynder
19. december 2012 - 01:13 #6
Jeg har gjort som du siger, men fejlen optræder stadig
Avatar billede Judith-one Nybegynder
26. december 2012 - 00:44 #7
Pæn og overskuelig hjemmeside