Avatar billede frede19944 Nybegynder
23. december 2012 - 17:33 Der er 1 kommentar

DNS problemer - Ny router????

Hej.
Jeg har så mange trådløse problemer...
Min PC hopper af, så skal jeg ind og genstarte routeren, og så fungerer det lige fra 15 min - et par uger før jeg skal gøre det igen. Jeg har prøvet alternative DNS adresser som fx. Googles open DNS osv.
Nu har jeg lige købt en PS3, og den hopper hele tiden af nettet, og skriver det er en DNS fejl...

Jeg er bare træt af det, og magter ikke at makke i det mere, kan problemet løses ved køb af ny router? Ny internet udbyder???
Hvad vil i foreslå

- Mange tak!!
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. december 2012 - 17:45 #1
Halløj.

  Well, det KUNNE jo være at din router mister forbindelsen til internet kortvarigt og så fornyer IP# og opfrisker DNS'er når den får fat igen. Fejlen kan ligge på begge sider, så jeg ville nok i første omgang forsøge at låne mig til en router - så får du en fornemmelse af, hvor problemet er placeret.

De bedste hilsner