Avatar billede Rasmus Lund Nybegynder
14. januar 2013 - 11:30 Der er 6 kommentarer

Pris på brugt juniper udstyr

Hej Eksperter,

Først - dette er IKKE en salgsannonce!!!!

Jeg skal sælge noget brugt Juniper netværksudstyr, men ved ikke hvad det må koste?!

Ligeledes hvor det er bedst at handle det. dba.dk?

Udstyret koster samlet 29.910kr som nyt. (priser indhentet d.d. via edbpriser.dk).

- Juniper SRX210 (router)
- Juniper EX2200 (switch)
- 2x Juniper AX411-E (access point)

Udstyret er ca. et år gammelt. Det sælges, da det var for avanceret for os - ingen kunne finde ud af at bruge det, når noget gik galt. Vi har købt consumer udstyr i stedet for.

Jeg håber I kan hjælpe.
Avatar billede deadman Nybegynder
14. januar 2013 - 11:47 #1
Jeg tror du får mere hvis du sælger det gennem en IT broker.
Avatar billede Rasmus Lund Nybegynder
14. januar 2013 - 11:55 #2
En IT Broker?? Det er et nyt begræb for mig. Det lyder som lyssky forretning :)

Kan du henvise til nogle seriøse spillere på markedet?
Avatar billede deadman Nybegynder
14. januar 2013 - 13:16 #3
Avatar billede deadman Nybegynder
14. januar 2013 - 13:17 #4
Øh... hov :)

www.cess-dk.dk
Avatar billede CRKrogh Ekspert
16. januar 2013 - 22:46 #5
Hej.

  Med lidt held får I 10.0,- ud af bunken - forudsat I selv finder den rette køber. En broker tager sig betalt for den service.
  Omvendt ser det som regel også lidt skummelt ud, at en virksomhed forsøger at sælge IT-grej på DBA; det lugter lidt af panik før lukketid.

De bedste hilsner
Avatar billede CRKrogh Ekspert
22. januar 2013 - 15:14 #6
Nå, kom du i mål med dit salg af grejer???